reklama

Niekto sa tu na nás hnevá

Niekto tam hore sa snáď hnevá. Čo hnevá priam zúri. Na koho však? Na mladých, na starých, alebo nebodaj na mňa???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Krokodílie slzy sa valia z imaginárných očí, imaginárneho Boha, na ozajstné ľudstvo tohto sveta. Zomrel snáď niekto dnes?Určite, ľudia zomierajú po celom svete, a to každé 3 sekundy, tak si to spočítajte...Nahneval sa snáď na niekoho?Iste áno, zloby, závisti a nenávisti je naozaj veľa... a preto mi napadá otázka, či sa tento pomyselný „stvoriteľ“ ľudstva hnevá na tých, ktorým on sám pridelil tieto vlastnosti, alebo sám na seba, že im dovolil sa množiť?Hnevá sa snáď na mňa?Dosť možné, veď ani ja nie som svätica, ale len obyčajná pozemská bytosť, s obyčajnými pozemskými vlastnosťami, vrátane tých horších, ktoré na nás zhodili z nadpozemska.Mám veľa myšlienok - veľa zlých, a veľa dobrých, mám veľa hriechov ale je aj veľa dobrého som urobila. Som proste taká akú ma Boh stvoril (aspoň tak sa to vraví).A kto je vlastne ten čo sa hnevá? Je to on alebo je to matka príroda sama? Nedivila by som sa ak by bola. Veď koľko sme sa jej naubližovali, a koľko jej stále ubližujeme? Nútime ju búriť sa.Dôvodov hnevať sa je priveľa a dôvodov odpúšťať tak málo.Usmiate slnko, pokojné more, kvetmi prevoňaný vzduch, a farebná dúha na oblohe -prečo si neyaslúžiť takéto odpustky? Stačí sa len nadýchnuť a vykročiť vpred s čistou myšlienkou, poďakovaním – za seba aj za ostatných.Možno ten plač neprestane, ale možno bude za ním úsmev, aj keď cez slzy.

Michaela Bosákova

Michaela Bosákova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uletená holka z Bratislavy, ktorá má vždy čo povedať, chce byť žurnalistkou, zbožňuje život, punkovú a goth hudbu, pivo, koncerty, umenie, samozrejme svojich skvelých kamarátov a svoju rodinku. Zoznam autorových rubrík:  Na UváženieRock ´n ´RollMy WayNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu