reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Bosákova

Michaela Bosákova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uletená holka z Bratislavy, ktorá má vždy čo povedať, chce byť žurnalistkou, zbožňuje život, punkovú a goth hudbu, pivo, koncerty, umenie, samozrejme svojich skvelých kamarátov a svoju rodinku. Zoznam autorových rubrík:  Na UváženieRock ´n ´RollMy WayNezaradené

reklama

My Way

Rekonštrukcia osobnosti

Michaela Bosákova

Rekonštrukcia osobnosti

Holky to určite dobre poznajú....“V pondelok začínam nový život“, „V pondelok začínam chudnúť“, Ide to proste stále dookola, a stále k tomu pribúda čosi nové ako napríklad prestať fajčiť, nechlastať toľko (lebo na holku sa to nepatrí), neísť do postele s tým alebo tým a bla bla bla.

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 410x
  • 15
Nie je ráno ako ráno....

Michaela Bosákova

Nie je ráno ako ráno....

Ak ste funúšikmi typických amerických komédií, tak určite poznáte tú, kde sa veci už od rána prelínajú a melú a dejú úplne inak ako ste si ich na dnes naplánovali, a to pekne zhurta. Myslela som, si že mne sa to nestaneL

  • 16. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 905x
  • 1
Inšpirácia, kde si?

Michaela Bosákova

Inšpirácia, kde si?

Jedna moja kamarátka, píšuca do blogu ma stále nahovárala, aby som sa prihlásila a začala písať. Po výhovorkách typu:Nemám čas!, a Čo ak nezaujmem? a Čo ak nenájdem inšpiráciu???....proste samé čo ak? Ani nie tak dlho po našom rozhovore na tému blog, som sa vybrala hladať inšpiráciu...

  • 15. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 874x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu